من و شوهری و نینی

عشق سوزان است بسم الله الرحمن الرحیم ، هرکه خواهان است بسم الله الرحمن الرحیم ، میزبان عشق است و وای از عشق! غوغا می کند ، هر که مهمان است بسم الله الرحمن الرحیم

من و شوهری و نینی

عشق سوزان است بسم الله الرحمن الرحیم ، هرکه خواهان است بسم الله الرحمن الرحیم ، میزبان عشق است و وای از عشق! غوغا می کند ، هر که مهمان است بسم الله الرحمن الرحیم

من و شوهری و نینی

❤️❤️❤️❤️❤️
مرد من ...؟؟!!
مهربانم ...؟؟!!
مخاطب عاشقانه های من ...؟؟!!
زن نبوده ای که بدانی دستهای مردانه ات که در دستم باشد حکم تمام دنیا را برایم دارد ...!!
من عاشق مردی شده ام که در روزهای بارانی برای دلم چتر میگیرد ....!!
مرد رویاهای من ...؟؟!!
بگذار هرچه میخواهد بشود ...!!
تاوقتی دستهای گرمت را در دست دارم خوشبختم ....!!
بگذار زمان از حسادت بترکد ...!!
من عاشق مردی هستم که زمین مانند او ندارد ....!!
من بی تو ....!!
از تمام آفرینش بیگانه ام ...!!
زن بودن خوب است وقتی ...!!
ازتمام مذکرهای دنیا ...!!
پای تو در میان باشد ....!!
نمیدانی چه کیفی دارد خانوم بودن برای تو ....!!!!!!
❤️❤️❤️❤️❤️

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

با هم تا بهشتـــــــــ.....

سه شنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۴۱ ق.ظ

خداوند از زن و مرد تنها خوشش نمی‌آید

 

خدای متعال از زن و مرد تنها خوشش نمی‌آید

خدای متعال از زندگی مشترک و مزدوج خوشش می‌آید .

آدم تنها، مرد تنها و زن تنها که همـه عمر را به تنهایی می‌گذراند

از دید اسلامی چیز مطلوبی نیست .

از دید اسلامی چیز مطلوبی نیست . مثل یک موجود بیگانه است

در مجموعه پیکره انسانی . اسلام این طور خواسته که خانواده

سلول حقیقی مجموعه پیکره جامعه باشد نه فرد تنها.

  • ریحانه فراهانی

نظرات  (۱۳)

سلام ان شاءالله که خوشبخت بشین . برای منم دعا کنید که یه دختر خوب نصیبم بشه . برای ما مجرد ها هم دعا کنید خیلی خوشحال شدم ازدواج کردید . منم به دنبال یار می گردم ولی نیست ای خدا پس من کی متاهل میشم
پاسخ:
انشالله هرچه زودتر دعامیکنیم براتون :)

  • رمز وای فایتون چیه :دی
  • ریحانه وبلاگت ، انقده خوب بود که دلم نیومد بهت نگم چقد باحاله ... دمت گرم  .. دونقطه دی 
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    شناختی بکوب لایکو :دی 
    پاسخ:
    میدونم فامیلمونی ولی نشناختم :) 
  • حسن (شهر آشوب)
  • سلام

    تبریک عرض میکنم.

    وبلاگ جالبی دارید موفق باشید.
    پاسخ:
    سلام ممنونم که سر زدین شما هم موفق باشید :)
  • سادات حسینی
  • ریحانه جون میشه از خاطرات با خواستگاری دیگه هم تعریف کنی
    پاسخ:
    باشه عزیزم :) 
    این جا چرا آپ نمی شه؟
    پاسخ:
    ببخشید :) ایشالله یکی دو روز آینده :)
    مسابقه پاورپوینت

    وصیت نامه حضرت امام (ره) را "پاورپوینت" کنید و  RAM موبایل جایزه بگیرید !
  • امیر محمد عاشق شهید ابراهیم هادی
  • باحال بود خیلی :D  خدایی خندم گرفت =))
    پاسخ:
    سلام خواهش میکنم . انشالله بشه این ازدواج های سنتی رو فرهنگ سازی کرد لبخند
    سوال من همون سوال روشنا خانم بود که به جواب رسیدم ...
    میگم ریحوون اون تاریخ عقد درسته عایا؟:D
    پاسخ:
    سال 75 رو میگی ؟ صحبت هایی که از حضرت اقا گذاشتم مال اون تاریخ هستش . که تو یکی از خطبه ها فرمودند :)
  • آخرین خورشید
  • وبلاگ جالبی داری به وبلاگ ما هم سر بزن !
  • مهرشاد واحدی
  • سلام
    ممنونم از دعوتتون
    پاسخ:
    سلام خواهش میکنم
    سلام خوشحالم از قالب وبلاگم خوشت اومده ولی میخواستم اینجا کدش رو بزارم بخاطر طولانی بودن نشد نمی دونم چطور بهت کد رو بدم
    پاسخ:
    سلام ممنونم دیگه لازمش ندارم :)
  • سیده طاهره
  • متاهل شده! ای بی خبر از حال مجردا! ای با یار رفته حال و هول کرده! مرفه! دردات نصف شده با یکی دیگه محکم تر از خودت!
    الهی همیشه خوشبخت باشی و لبت بخنده ریحوووووووووووون :*
    پاسخ:
    ممنونم عزییییییییییزم ایشالله تا سال بعد دردات بایکی نصف شه . ایشالله بایکی تو هم بری حال و هول کنی :))) ایشالله تو هم مرفه شی :))) با یکی محکم تر از خودت :***