من و شوهری و نینی

عشق سوزان است بسم الله الرحمن الرحیم ، هرکه خواهان است بسم الله الرحمن الرحیم ، میزبان عشق است و وای از عشق! غوغا می کند ، هر که مهمان است بسم الله الرحمن الرحیم

من و شوهری و نینی

عشق سوزان است بسم الله الرحمن الرحیم ، هرکه خواهان است بسم الله الرحمن الرحیم ، میزبان عشق است و وای از عشق! غوغا می کند ، هر که مهمان است بسم الله الرحمن الرحیم

من و شوهری و نینی

❤️❤️❤️❤️❤️
مرد من ...؟؟!!
مهربانم ...؟؟!!
مخاطب عاشقانه های من ...؟؟!!
زن نبوده ای که بدانی دستهای مردانه ات که در دستم باشد حکم تمام دنیا را برایم دارد ...!!
من عاشق مردی شده ام که در روزهای بارانی برای دلم چتر میگیرد ....!!
مرد رویاهای من ...؟؟!!
بگذار هرچه میخواهد بشود ...!!
تاوقتی دستهای گرمت را در دست دارم خوشبختم ....!!
بگذار زمان از حسادت بترکد ...!!
من عاشق مردی هستم که زمین مانند او ندارد ....!!
من بی تو ....!!
از تمام آفرینش بیگانه ام ...!!
زن بودن خوب است وقتی ...!!
ازتمام مذکرهای دنیا ...!!
پای تو در میان باشد ....!!
نمیدانی چه کیفی دارد خانوم بودن برای تو ....!!!!!!
❤️❤️❤️❤️❤️

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

خونه دار شدیم :)

يكشنبه, ۶ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۱۶ ب.ظ

•••

وَقُلْ رَبِّ أَنْزِلْنِی مُنْزَلًا مُبَارَکًا وَأَنْتَ خَیْرُ الْمُنْزِلِینَ

•••

و بگو: پروردگارا! مرا در جایگاهی

پرخیر و برکت فرود آور ،

که تو بهترین فرودآورندگانی

ایه 29 سوره مومنون 

این ایه رو  تو قنوت نمازمون خوندیم

خونه دارشدیم 

شما هم بخونید خیلی خوبه

لبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخندلبخند

  • ریحانه فراهانی

نظرات  (۸)

بخاطر این تجربه
با افتخار لینک شدی

  • رضوان فراهانی
  • سلام عزیزم 
    مبارکت باشه انشاالله 
    به همسرت عشق بورز 
    زندگی خدایی برات آرزو می کنم 
    آرزو می کنم شما وهمسرت وابسته جیفه های دنیا نشین و هیچ چیز نتونه دستتون رو از دامن امام زمان(عج) جدا کنه 
    فاطمه وار به آقا مرتضی عشق بورز تا او هم علی وار پشتت بایسته 
    این را هم یادت باشد که آمده ایم تا زندگی کنیم و قیمت بگیریم نه اینکه به هر قیمتی زندگی کنیم 
    خیلی خوشحالم چون بالاخره بعد از این همه استرس رفتی سر خونه زندگیت فقط وقت نشد حرفامو بهت بزنم حرفایی که شاید تکراری باشه ولی گفتنش ارزش داره هر چقدر هم تکرار بشه 
    امام علی فرمودند 
    انما خُلقتَ للفناء لا للبقاء و للموت لا للحیات
    همانا آقریده شدهای برای فنا شدن نه برای بقا و برای مرگ و نه برای زندگی 
    پس هر مشکلی که سر راهت پیش اومد بدون که "ما زنده ی آنیم که آرام نگیریم موجیم که اسودگی ما عدم ماست "

    خیلی چیزهای مفیدی بود اون ایات مرسی ...
    دوست دارم وقتی خواستم ازدواج کنم اون نصیحت های خوشگلت رو بشنوم آجی

    یادت باشد 
    الذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا و ان الله لمع المحسنین«

     ممنونم عزیزم


    خیلییییی التماس دعا دارم این روزا

    پاسخ:
    چشم عزیزم حتما :)

    ســلام ریحان جان

    میبخشید یه سوال داشتم،شما هیچ استخاره ای نکردین برای ازدواجتون؟

    پاسخ:
    نع عزیزم برای ازدواج استخاره نمیگیرند ...  دفتر مراجع هم زنگ بزنی بگی برای ازدواج استخاره میخوای برات نمیگیرند چون یه کار کاملا عقلی و منطقیه . و استخاره رو درش جایز نمیدونند چون ممکنه یه نفر از همه جهات خوب باشه استخاره بگیری بد بیاد یا خیلی بد باشه استخاره بگیری خوب بیاد .... به خاطر همین میگن برای ازدواج استخاره نگیرید و فقط با عقل و منطق خودتون پیش برید :)

    سلام

    به به مبارک باشه

    ما  ک فعلا در گیر دعای ربنا هب لنا... هستیم ریحان جان!:)

    ان شاءالله نوبت بعدی این دعارو میخونیم...:)

    التماس دعای فراوان

    خوشبخت باشی

    پاسخ:
    ممنونم فارهه جونی :)*** محتاجیم به دعا 
  • سادات حسینی
  • خونه خریدین
    ماشا...
    چ مرفع و...:)))))
    ب خوشی
    پاسخ:
    اره خداروشکر البته با وام :) 
  • ستاره کریمی
  • سلام عزیزم
     خونه نو مبارک
    پاسخ:
    سلام عزیزم ما هنوز نرفتیم خونمون
    مبارک باشه!

    پاسخ:
    ممنونم :)