من و شوهری و نینی

عشق سوزان است بسم الله الرحمن الرحیم ، هرکه خواهان است بسم الله الرحمن الرحیم ، میزبان عشق است و وای از عشق! غوغا می کند ، هر که مهمان است بسم الله الرحمن الرحیم

من و شوهری و نینی

عشق سوزان است بسم الله الرحمن الرحیم ، هرکه خواهان است بسم الله الرحمن الرحیم ، میزبان عشق است و وای از عشق! غوغا می کند ، هر که مهمان است بسم الله الرحمن الرحیم

من و شوهری و نینی

❤️❤️❤️❤️❤️
مرد من ...؟؟!!
مهربانم ...؟؟!!
مخاطب عاشقانه های من ...؟؟!!
زن نبوده ای که بدانی دستهای مردانه ات که در دستم باشد حکم تمام دنیا را برایم دارد ...!!
من عاشق مردی شده ام که در روزهای بارانی برای دلم چتر میگیرد ....!!
مرد رویاهای من ...؟؟!!
بگذار هرچه میخواهد بشود ...!!
تاوقتی دستهای گرمت را در دست دارم خوشبختم ....!!
بگذار زمان از حسادت بترکد ...!!
من عاشق مردی هستم که زمین مانند او ندارد ....!!
من بی تو ....!!
از تمام آفرینش بیگانه ام ...!!
زن بودن خوب است وقتی ...!!
ازتمام مذکرهای دنیا ...!!
پای تو در میان باشد ....!!
نمیدانی چه کیفی دارد خانوم بودن برای تو ....!!!!!!
❤️❤️❤️❤️❤️

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

اومدند خونمون

سه شنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۱۲ ب.ظ

 

     5 شنبه شد آقا مرتضی و خانواده اومدند . لبخند

من تو آشپز خونمون قائم شده بودم داشتم قائمکی دید میزدم نیشخند

ببینم چه شکلیه . اما نتونستم ببینم . دل تو دلم نبود که .

استرس داشتم . بعد اینکه نشستن داداش بزرگم چایی رو بردن .

من هیچ وقت برای خواستگاری ها چایی نمی بردم .

خوشم نمیومد جلوی نا محرم خم و راست شم . لبخند

  یکم که حرف زدن از سیاست و آب و هوا و اینا

  پدرم صدام کرد که ریحانه خانوم تشریف میارید ؟

منم از خدا خواسته عین جت اومدم برم ، 

بعد اندکی تامل گفتم الان اینا فکر میکنند چقدر حولم ...

منم بعد چند ثانیه رفتم داخل اتاق پذیراییمون .

تو اولین برخورد که آقا مرتضی رو دیدم گفتم کی زن این کچل میشه ؟ 

حسابی خرده بود تو ذوقم .

الانم که به همسری تعریف میکنم کلی میخندیم .

من که اومدم داخل سلام علیک و اینا کردیم . بعد چند دیقه سکوت شد .

بعد پدرم شروع کردن از آقا مرتضی سوال کردن در مورد کارش و درسش .

بعدش مادرشوهرم هم از من در مورد درسم و سنم پرسید .

خواهر شوهر بزرگم هم اومده بود .

بعد چند دیقه پدر داماد به پدرم گفتن اگه اجازه میدین دختر تون با پسرم

چند دیقه صحبت کنند . پدرم هم قبول کردند .

اومدیم قسمت حال خونمون رو مبل نشستیم .

همسری هی رنگ به رنگ میشد روش نمیشد حرف بزنه .

من شروع کردم سوال پرسیدن .

از اعتقادات ، کارش . یه سری سوال کلی .

وقتی شروع کردم باهاش به حرف زدن برام جذابیت ایجاد شده بود .

خوشم اومده بود  .نیشخند

ادامه دارد.....

  • ریحانه فراهانی

نظرات  (۷)

مسابقه پاورپوینت

وصیت نامه حضرت امام (ره) را "پاورپوینت" کنید و  RAM موبایل جایزه بگیرید !
  • مجتبی قربانی
  • با سلام

    لطف میکنین و یه سر بزنین 
    www.nishtar.ir
    اینجا یه سایت شخصی نیستش و فقط یه سایت واسه امام زمانه که ادعای تمام فرهنگی بودن رو داره . 2 هفته ای بیشتر عمر نداره که که داره کم کم گسترش پیدا می کنه و خلاصه اینکه به شدت به کمک همه ی شما همرزمان نیاز داره 
    واسه همکاری در زمینه ی نویسندگی حالا یا در یکی از مباحثی که فعلا هستش و یا اینکه موضوعی که خخودتون بخواین کار بکنین تا طراحی بشه 

    اجرتون با مادرم زهرا 


    در ضمن من تو کلوب کارتون داشتم ولی شما قابل ندونستین آبجی

    پاسخ:
    سلام بابت کلوب ببخشید . باشه چشم حتما

    چقدر جالب تعریف می کنی ریحانه جان :)
    پاسخ:
    قربونت برم عزیزم
    سلام 
    تبریک میگم 
    انشالله زیر سایه امام زمان زندگی خوبی داشته باشید 
    موفق باشید
    پاسخ:
    سلام ممنونم انشالله همه جوون ها . همچنین
  • فارهه صبور
  • ســــلام ریحون

     

    یعنی نسبت به بقیه خواستگارا همچین حسی نبود که به دلت اینجوری بشینه . برات جذابیت داشته باشه؟

    یعنی چی کچل:دی؟

     

    خوشبخت باشی ریحانه جان

    پاسخ:
    نسبت به اقا مرتضی تا دیدمش حس خاصی نداشتم وقتی باهاش حرف زدم خوشم اومد ازش . مثلا میومدند که من اصن از طرف خوشم نمیومد که هیچ نفرت ایجاد میشد برام . اصن باهاش حرف نمیزدم :دی
    خوشبخت وعاقبت بخیرباشی ریحانه جان
    پاسخ:
    ممنونم حوریه جان لبخند
    قلمت جالبه برام ..هی میخونم هی میخندم ...:))
    پاسخ:
    قربونت برم عزیزم دوست جونی  بوس برات نیشخند