من و شوهری و نینی

عشق سوزان است بسم الله الرحمن الرحیم ، هرکه خواهان است بسم الله الرحمن الرحیم ، میزبان عشق است و وای از عشق! غوغا می کند ، هر که مهمان است بسم الله الرحمن الرحیم

من و شوهری و نینی

عشق سوزان است بسم الله الرحمن الرحیم ، هرکه خواهان است بسم الله الرحمن الرحیم ، میزبان عشق است و وای از عشق! غوغا می کند ، هر که مهمان است بسم الله الرحمن الرحیم

من و شوهری و نینی

❤️❤️❤️❤️❤️
مرد من ...؟؟!!
مهربانم ...؟؟!!
مخاطب عاشقانه های من ...؟؟!!
زن نبوده ای که بدانی دستهای مردانه ات که در دستم باشد حکم تمام دنیا را برایم دارد ...!!
من عاشق مردی شده ام که در روزهای بارانی برای دلم چتر میگیرد ....!!
مرد رویاهای من ...؟؟!!
بگذار هرچه میخواهد بشود ...!!
تاوقتی دستهای گرمت را در دست دارم خوشبختم ....!!
بگذار زمان از حسادت بترکد ...!!
من عاشق مردی هستم که زمین مانند او ندارد ....!!
من بی تو ....!!
از تمام آفرینش بیگانه ام ...!!
زن بودن خوب است وقتی ...!!
ازتمام مذکرهای دنیا ...!!
پای تو در میان باشد ....!!
نمیدانی چه کیفی دارد خانوم بودن برای تو ....!!!!!!
❤️❤️❤️❤️❤️

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

تصمیم گرفتن که بیان ...

يكشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۱۲ ق.ظ

مادر اقا مرتضی زنگ زد خونمون و بعد از کلی صحبت کردن

از مادرم اجازه گرفتن که بیان خواستگاری . مادرم هم گفتن

باید اول با همسرم مشورت کنم خبرشو بهتون میدم . بعد با پدرم

صحبت کردن و یه روزی و مشخص کردن که خانواده اقای همسر

برای جلسه اول بیان خواستگاری .

 

ادامه دارد .... نیشخند

  • ریحانه فراهانی

نظرات  (۸)

مسابقه پاورپوینت

وصیت نامه حضرت امام (ره) را "پاورپوینت" کنید و  RAM موبایل جایزه بگیرید !
  • http://justforgod.persianblog.ir
  • دعا و مسجد
  • http://justforgod.persianblog.ir با نظر بده آپم
  • آپم
    از فردا تمام مطالبتون رو میخونم
    امیدوارم راضی باشیند
    پاسخ:
    من نیازی به خوندن شما ندارم هرجور خودتون صلاح میدونید . با تشکر :)
    :))
    چشمم روشن !

    پاسخ:
    چشمتون چل چراغ اصن :دی
    سلام . عخشم . داره قشنگ میشه ....این جوری یه کم بیش تر لفتش بده که قشنگ تر بشه ... اگه این ماجرا رو از زبون خودت میشنیدم و تند و تند برام همه رو می گفتی جذابیت نداشت ولی حالا خیلی جذاب شده ....

    موفق باشی...........
    تو و شوهری ...............................
    پاسخ:
    قربونت برم عزیزم . باشه :دی . فقط خیلی طولش بدم دوستان فحشم میدن :دی

    خیلی خوبه که منطقی فکر میکنی و خودتو میشناسی

    من یکم رویایی ام...ولی اگه واقع گرانه نگاه کنم به احتمال قریب به یقین همینجورم...

    میشناسم کسیو که اخرش نتونست دوام بیاره وضع بد اقتصادی همسر طلبه شو و کار به جدایی رسید!....

    درضمن:

    اره دیگه ...چقدر طول میدی زود باش:D

    پاسخ:
    ترنم جان من مشاوره هم رفتم . هم تنهایی در مورد اینکه میخوام با طلبه ازدواج کنم و از سرم افتاد بعدش و هم اینکه بعد 3 جلسه خواستگاری رسمی که همسرم داشتن  و چند جلسه بیرون رفتن با هم مشاوره هم رفتیم . که به درد هم میخوریم یا نه . مثلا سر یکی از خواستگارام بعد از اینکه کلی سوال ازم پرسید ، گفت تفاوت سنیتون زیاده . از 2 تا دنیای دیگه هستین . تفاهمتون کمه . بعدا مشکل دار میشید .
    یکمی طولانیتر بنویس حوصلم سر رفت..زود برس جاهای خوب خوبش:D

    پاسخ:
    چَش :دی

    چ جالب!دوتا همزمان:D

    خداشانس بده انقدر سرت شلوغ بوده ریحوون:دی

    چی شد بعدش که از سرت افتاد ازدواج با طلبه؟ منم خوشم میاد از طلبه ها

    پاسخ:
    قربونت ترنم جان :دی دیدم من نحمل سختی و مشکلات اقتصادی رو ندارم ، یا نمیتونستم تصور کنم که وقتی تو خیابون راه میرم ایشون همیشه با عمامه عبا منو همراهی کنند سختم بود یه جورایی تو خیابون خیلی تو چشم میومدیم . یا شیک و پیک بودن برامون خیلی مهم بود ولی خوب طلبه همیشه لباس مخصوص به خودشون رو دارند . منم دیدم نمیتونم اینجوری :) از سرم افتاد .