من و شوهری و نینی

عشق سوزان است بسم الله الرحمن الرحیم ، هرکه خواهان است بسم الله الرحمن الرحیم ، میزبان عشق است و وای از عشق! غوغا می کند ، هر که مهمان است بسم الله الرحمن الرحیم

من و شوهری و نینی

عشق سوزان است بسم الله الرحمن الرحیم ، هرکه خواهان است بسم الله الرحمن الرحیم ، میزبان عشق است و وای از عشق! غوغا می کند ، هر که مهمان است بسم الله الرحمن الرحیم

من و شوهری و نینی

❤️❤️❤️❤️❤️
مرد من ...؟؟!!
مهربانم ...؟؟!!
مخاطب عاشقانه های من ...؟؟!!
زن نبوده ای که بدانی دستهای مردانه ات که در دستم باشد حکم تمام دنیا را برایم دارد ...!!
من عاشق مردی شده ام که در روزهای بارانی برای دلم چتر میگیرد ....!!
مرد رویاهای من ...؟؟!!
بگذار هرچه میخواهد بشود ...!!
تاوقتی دستهای گرمت را در دست دارم خوشبختم ....!!
بگذار زمان از حسادت بترکد ...!!
من عاشق مردی هستم که زمین مانند او ندارد ....!!
من بی تو ....!!
از تمام آفرینش بیگانه ام ...!!
زن بودن خوب است وقتی ...!!
ازتمام مذکرهای دنیا ...!!
پای تو در میان باشد ....!!
نمیدانی چه کیفی دارد خانوم بودن برای تو ....!!!!!!
❤️❤️❤️❤️❤️

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

معیار های انتخاب همسر ریحانه شماره 1

پنجشنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۰۸ ب.ظ

من شونصد تا معیار داشتم نیشخند ولی نخندین به معیارام ها نیشخند

یکیش این بود که چاق باشه و استخونی نباشه نیشخند

  آخه از مردای مردنی و استخونی خوشم نمیومد

مرتضی هم خدارو شکر چاق نیست و هیکل ورزشکاری داره .

شوهرم مربی جودو هستش . لبخند

 یکی دیگه از معیارام این بود قد بلند باشه 175 به بالا .

خیلی میومدند هم قد من بودند اصن نگاه نمیکردم ببینم

شرایطتشون چیه ردشون میکردم .اخه وقتی قد شوهر بلند باشه

برای خانوم خیلی لذت بخشه  . شایدم من فقط اینجوریم .

خیلی حس خوبیه برای خانوم ها که مرد یه سر و گردن

ازشون بلند تر باشه

مرتضی هم خداروشکر قدش 180 هستش لبخند

بعدیش این بود که مومن باشه اما تعصب الکی نداشته باشه .

مثلا من شاید هوس کردم یه آهنگ وطنی گوش کنم

نیاد خونه رو بذاره روسرش که چرا آهنگ گوش کردی نیشخند 

یکی دیگه این بود که رابطش با مادرش خیلی خوب باشه

 اگه رابطش با مادرش خوب باشه ، با همسرش هم رابطش مطمئنا خوبه

یعنی میتونه تعامل مسالمت آمیز داشته باشه . ولی کسی که با مامانش

دائما دعوا میکنه یا ازش بد میگه تو زندگی مشترک هم

به مشکل بر میخوره لبخند

یکی دیگه این بود که بد بین و شکاک نباشه . خیلی بده که

مرد به خانومش اعتماد نداشته باشه . اصن اون زندگی آرامش نداره

بقیشو در قسمت بعد میگم خسته شدمـــــــــ.... نیشخند

  • ریحانه فراهانی

نظرات  (۱۲)

وااااااااای.....خیلی وبت خوشگله.......آفرین....
پاسخ:
قربونت برم عزیزم :) 
من هم همه ی خاطرات خواستگاری و دوران عقدم رو مکتوب کردم. توی دفتر خاطراتم
اولین sms . اولین شب بخیر. و خیلی چیزاری دیگه
هروقت میخونمشون حس خیلی خوبی بهم دست میده. و قشنگیش اینه که خصوصیه
پاسخ:
سلام خوش آمدین :) . خوب من مطالب خصوصیمو اینجا نمیزنم و از درست کردن این وبلاگ هدفی رو دنبال میکنم :) ممنونم از اینکه به وبلاگم سر زدین و نظر گذاشتین  ، موفق باشید
  • http://justforgod.persianblog.ir
  • داستانهایی از جنس نور
    مطمئن باشید بده :D
    چون اون بنده خدا هم داره شما رو امتحان میکنه در اون جلسات... شاید هیچی نگه ولی مثلا وقتی ببینه به پسرا بدجور نگاه میکنید یه کوئن منفی میده و شاید اینقدر تاثیر داشته باشه که صرفنظر کنه... یا مثلا تو خرج کردن پسر حواسش هست که خانوم اهل پس انداز هست یا نه...
    البته شما که دیگه این امتحاناتتون تموم شده به سلامتی ولی خواستم بگم بهتون که خواستید به بقیه سفارش کنید حواستون باشه پسرا هم حواسشون هست.
    چه جالب برای شما معیارهای ظاهری در اولویت بوده...البته این ها هم خیلی مهمه مثلا اگه واسه یکی زیبایی مهم بوده باشه اماهمسرش رو زیبا انتخاب نکنه و بعد از ازدواج خدای نکرده به انحراب بیوفته به خاطر همون زیبایی نداشته ی همسرش خیلی بد می شه...من هم هیچ وقت نتونستم به کسی که خیلی لاغر باشه :دی جواب مثبت بدم !!
    راستی عزیز من فرفرم رو پاک کردم پیام هایی که بهت داده بودم هم باهاش پاک شدن؟
    پاسخ:
    اره مانا جان پاک شده لبخندنه خوب اولویتم با اعتقادات و عقایدشون بود اما وقتی اعتقاداتشونو داشتن اما چهرشون به دلم نمینشست قبول نمیکردم چون بالاخره یه عمر میخواستم باهاش زندگی کنم لبخند
    بعد همیشه پدرم میگفتن اگه اعتقاداتشو قبول داشتی با این دید بهش نگاه کن که ببین میتونی بغلش کنی بوسش کنی ؟ یا نه چندشت میشه ؟ اگه میتونی قبولش کن .  یعنی اونقدر چهرش به دلت نشسته که بتونی این کارو کنی یا نه نیشخند

    خب بعدش :)
    پاسخ:
    چند روز دیگه نیشخند
    سلام
    میگم جواب نظرتون به خانوم ترنم رو خوندم... برای اینکه ببینید یکی شکاکه یا نه خیلی امتحان بدی میگیرید بنظرم... چون قریب به اتفاق آقایون عکس العمل خیلی بدی دارن... و به شدت ناراحتشون میکنه این قضیه...
    پاسخ:
    نمیدونم شاید اون مورد بد باشه . اما بالاخره باید یه کاری کرد دیگه . اون مورد به نظرم رسید . مورد های بهتری اومد تو ذهنم کامنت میزارم لبخند
    سلام .خوبی ؟؟/ غش کردم ریحانه بابا خیلی باهالی ...قدش بلند باشه ... استخونی نباشه ....بابا مگه رفتی بقالی ...نه راست میگی خدا وکیلی مرد باس ابهت داشته باشه ...ولی خیلی باهال بود ...یه لیستی واسه خودت می نوشتی یادت نره احیانا؟؟؟من چند وقتیه کلاس های مدرسم شروع شده اجباریه حتما باید بریم ...وخ نمی کنم بیام fr ...البته شب ها وقت نمی کنم بیام. می گم تو دیگه خیلی خبره شدی ها فکر کنم آقا مرتضی رو از صد تا فیلتر رد کردی ........
    حالا که واسه من زوده ولی هر موقع برام خواستگار بیاد ، آدرس خونه شما رو بهش می دوم می گم برو اول دختر خالم یه براندازت کنه بعدا بیا خونه ما ...
    پاسخ:
    سلام قربونت نیشخند  اره بگو اول باید از فیلتر دختر خالم رد بشی
    آخه با سایفون راحت باز نمیشه... بعدشم اینکه یکم محیط نوشتاریس برام نا مانوس هست
    پاسخ:
    خوب دیگه وبلاگ منو دیدن سعادتیه که نصیب هرکسی نمیشه نیشخند

    سلام

    ریحون از کجا باید فهمید که یه فرد شکاک و بدبین هست یا نه؟ یا اینکه واقعا با مادرش رابطه اش خیلی خوبه یانه؟خیلیا ممکنه خودشون همه چیو اوکی و درست نشون بدن!

    تیپ و قیافه تا چه حد برات اهمیت داشت؟!

    زودتر پست بعدیو بزار!

    خوب دیگه فعلا امر دیگه ای نیس!:D:D

    پاسخ:
    سلام ترنم جان :) ترنم جان وقتی همسرم 3 جلسه رسما اومدن خونمون خواستگاری ، پدرم اجازه دادند یه 10،12 جلسه بریم بیرون از خونه با هم صحبت کنیم . ما هم اکثرا میرفتیم کافی شاپ یا رستوران یا پارک . وقتی میرفتیم رستوران میفهمیدم که خسیس هست یا نه لارج خرج میکنه . تو پارک یهو زوم میکردم تو چهره یه پسر یا یه آقا ، میخواستم ببینم عکس العمل چیه . یعنی اونقدر تابلو نگاه میکردم که ببینم صداش در میاد یانه . برخوردش خیلی مهم بود . و اینکه تو خیلی باس تیز باشی و همه عکس العمل هاشو زیر نظر بگیری . یا مثلا نگاه میکردم ببینم خانم بد حجاب از جلوش رد میشه چه جوری نگاه میکنه سرشو میندازه پایین یا نه آب از لب و لوچش آویزون میشه . اینجوری نجابتشو میتونستم بفهمم. حرف زدنش بیرون از خونه توفضای بیرون خیلی مهم بود . زود صمیمی میشه ؟ یا نه رعایت میکنه که فرقی بین اون با پسر همسایمون برای من نیست و باید رسمی حرف بزنه . وقتی میاد خواستگاری رسمی ببینی با مامانش چه جوری حرف میزنه تو رفت و آمد زیاد میفهمی این موضوع رو . موقع ورود یا خروج از خونه احترام بزگتر رو نگه میداره یا نه سرشو میندازه پایین مثل اون حیوون نجیب میره همینجوری .اینا خیلی مهمه . تیپ هم دوست داشتم تمییز باشه . بوی عرق نده . این موضوع رو وقتی باهاش میری بیرون میفهمی که چه مدلی لباس میپوشه عطر میزنه یا نه . شکاکیش رو باید با کارهای شک بر انداز تحریک کرد تا فهمید . مثلا بگو حسن داداش دوستم خیلی با حاله شروع کن ازش تعریف کردن . حدشو اینطوری میتونی در بیاری :) بعضی ها میگن شما همیشه باهاش انقدر راحتید ؟ بعضی ها میخندن میگن اوخی چند سالشه ؟ بعضی ها میخندن فقط . مورد اول فکر میکنم یکم حساس تر هستش . باید تحریکش کرد تا فهمید . مثلا تو سفارش غذا نه جلسه اول ها جلسات دوم سوم یه رستوران گرون برید و یه غذای گرون سفارش بده . ببین چیکار میکنه ؟:) تو دیدن عکس العمل ها تیز باش :) موفق باشی :)
    سلام
    اولا این وبلاگ شما خیلی مراحل کامنت گذاریش صعب العبوره :دی
    دوما مطالبتونو خوندیم...  عرضی نداریم بیشتر این نوع مطالب لایکی هستن تا کامنتی :دی
    موید باشید
    پاسخ:
      سلام چرا صعب ؟ نیشخندممنونم که خوندین

    :))))))))))))))))))))
    پاسخ:
    غش نکنی نیشخند