من و شوهری و نینی

عشق سوزان است بسم الله الرحمن الرحیم ، هرکه خواهان است بسم الله الرحمن الرحیم ، میزبان عشق است و وای از عشق! غوغا می کند ، هر که مهمان است بسم الله الرحمن الرحیم

من و شوهری و نینی

عشق سوزان است بسم الله الرحمن الرحیم ، هرکه خواهان است بسم الله الرحمن الرحیم ، میزبان عشق است و وای از عشق! غوغا می کند ، هر که مهمان است بسم الله الرحمن الرحیم

من و شوهری و نینی

❤️❤️❤️❤️❤️
مرد من ...؟؟!!
مهربانم ...؟؟!!
مخاطب عاشقانه های من ...؟؟!!
زن نبوده ای که بدانی دستهای مردانه ات که در دستم باشد حکم تمام دنیا را برایم دارد ...!!
من عاشق مردی شده ام که در روزهای بارانی برای دلم چتر میگیرد ....!!
مرد رویاهای من ...؟؟!!
بگذار هرچه میخواهد بشود ...!!
تاوقتی دستهای گرمت را در دست دارم خوشبختم ....!!
بگذار زمان از حسادت بترکد ...!!
من عاشق مردی هستم که زمین مانند او ندارد ....!!
من بی تو ....!!
از تمام آفرینش بیگانه ام ...!!
زن بودن خوب است وقتی ...!!
ازتمام مذکرهای دنیا ...!!
پای تو در میان باشد ....!!
نمیدانی چه کیفی دارد خانوم بودن برای تو ....!!!!!!
❤️❤️❤️❤️❤️

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

مرد قوام است و زن ریحان

سه شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۲، ۰۶:۲۶ ب.ظ


امام خامنه ای (مد ظله العالی) ولی امر مسلمین جهان :

اسلام مرد را قوام و زن را ریحان میداند .

این نه جسارت به زن است نه جسارت به مرد .

نه نادیده گرفتن حق زن است و نه نادیده گرفتن حق مرد .

بلکه درست دیدن طبیعت آنهاست .

ترازوی آنها هم اتفاقا برابر است .

یعنی وقتی جنس لطیف و زیبا و عامل آرامش و آرایش معنوی محیط زندگی را

در یک کفه می گذاریم ، و این جنس مدیریت و کار کرد و محل اعتماد و اتکا بودن

و تکیه گاه بودن برای زن را هم در کفه دیگر ترازو می گذاریم ،

این دو کفه با هم برابر می شوند نه آن براین ترجیح دارد و نه این بر آن .


  • ریحانه فراهانی

نظرات  (۱۳)

  • رضا مکانیک سایبری
  • سلام .
    میبینم همچنان وبلاگ فعال هست .

    http://www.cloob.com/name/mina_taham
    سلام
    هم وبلاگ خیلی عالی دارید و هم مطالبش خیلی عالی هستن 

    یه تبریک بابت وبلاگ خوبتون
    و تبریک دیگه بابت ازدواج تون 
    ان شاءالله که زندگی خوب و سرشار از شادی و سلامتی داشته باشین 

    پاسخ:
    ممنونم سلامت باشید انشالله عاقبت به خیری همه جوونا و خوشبختیشون زیر سایه امام زمان :)
    سلام
    تبریکات مهمه ما رو پذیرا باشید:
    1- تبریک ازدواجتون ان شاء الله خوشبخت باشید
    2- تبریک فعالیت مجدد وبلاگ نویسی تون
    3- تبریک همینجوری!!!
    4- تبریک همونجوری!!!!
    5- تبریک هرجوری!!
    5- تبریک.....
    :)
    پاسخ:
    ممنونم سلامت باشید انشالله خوشبختی همه جوونا و عاقبت به خیریشون :) 
  • محمد محمدیان
  • مطالب درست وزیبایی بود

    موفق باشید
    پاسخ:
    ممنونم سلامت باشید :) 
  • خورشید عالم تاب
  • خیلی خوبه. آدم باید از وبلاگش برای انتقال تجربیات و حرف های خوب استفاده بکنه.
    آفرین.
    پاسخ:
    ممنونم سلامت باشید :)
  • نازنین موسوی
  • سلام وبلاگ زیبایی دارید خدا قوت به وبلاگ منم سر بزنید خوشحال میشم .
    E-HARIM.BLOGFA.COM
    سلام.
    با "فراق کربلا سوزانده جانم را"  به روزیم...
    چند خط دلنوشته و یه شعر کوتاهه

    منتظر حضور شما و نظرات زیباتون در مورد این مطلب هستم...

    التماس دعای فراوان

    یا علی مدد
    سلام علیکم 
    خوب دیدی که به خیر گذشت 
    مبارکه انشالله خوشبخت بشین 

    شبی از پشت یک تنهایی نمناک و بارانی تو را با لهجه ی گل های نیلوفر صدا کردم 
    تمام شب برای با طراوت ماندن باغ قشنگ آرزووهایت دعا کردم 
    پس از یک جستجوی نقره‌ای
     
    در کوچه‌های آبی احساس
     
    تو را از بین گل‌هایی که در تنهایی‌ام رویید با حسرت جدا کردم
     
    و تو در پاسخ آبی‌ترین موج تمنای دلم گفتی
     
    دلم حیران و سرگردان چشمانی‌ست رویایی
     
    و من تنها برای دیدن زیبایی آن چشم
     
    تو را در دشتی از تنهایی و حسرت رها کردم
     
  • پریسا سادات
  • سلام ریحانه جان
    مطالبت خیلی مفیده و به درد بخوره
    چرا اینقدر دیر یه دیر مطلب میذاری؟

    پاسخ:
    سلام عزیزم درگیر کارای عروسیمم ببخشید :)
    سلام عزیزم
    خیلی دیر به دیر مطلب میذاری
    من تقریبا هر روز بهت سر میزنم
    پاسخ:
    سلام زهرا جان تو امتحانا هستم شرمنده :) بعدشم کدوم زهرایی ؟من یادم بیاد بهت رمز میدم :)
    بی صبرانه منتظر پست های جدیدتون هستم! در رابطه با تجربیات دوران خواستگاری و ازدواج
    پاسخ:
    بله چشم حتما :)
    چیه ترسیدی رمزدارش کردی . . به شوهرت راستشو بگو خانم صداقت
    پاسخ:
    اقای رسول مطلبی که نوشتم کاملا خانومانست و همسرم هم میدونه بعدشم ضرورتی نمیبینم برای شما دلیلشو بگم 
    اینکه مطلب توش داره. لایک :دی
    پاسخ:
    این که توش داره ... اونیکی که تازه ساختم توش مطلب نداره :)