من و شوهری و نینی

عشق سوزان است بسم الله الرحمن الرحیم ، هرکه خواهان است بسم الله الرحمن الرحیم ، میزبان عشق است و وای از عشق! غوغا می کند ، هر که مهمان است بسم الله الرحمن الرحیم

من و شوهری و نینی

عشق سوزان است بسم الله الرحمن الرحیم ، هرکه خواهان است بسم الله الرحمن الرحیم ، میزبان عشق است و وای از عشق! غوغا می کند ، هر که مهمان است بسم الله الرحمن الرحیم

من و شوهری و نینی

❤️❤️❤️❤️❤️
مرد من ...؟؟!!
مهربانم ...؟؟!!
مخاطب عاشقانه های من ...؟؟!!
زن نبوده ای که بدانی دستهای مردانه ات که در دستم باشد حکم تمام دنیا را برایم دارد ...!!
من عاشق مردی شده ام که در روزهای بارانی برای دلم چتر میگیرد ....!!
مرد رویاهای من ...؟؟!!
بگذار هرچه میخواهد بشود ...!!
تاوقتی دستهای گرمت را در دست دارم خوشبختم ....!!
بگذار زمان از حسادت بترکد ...!!
من عاشق مردی هستم که زمین مانند او ندارد ....!!
من بی تو ....!!
از تمام آفرینش بیگانه ام ...!!
زن بودن خوب است وقتی ...!!
ازتمام مذکرهای دنیا ...!!
پای تو در میان باشد ....!!
نمیدانی چه کیفی دارد خانوم بودن برای تو ....!!!!!!
❤️❤️❤️❤️❤️

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

مامان شدن یعنی...

جمعه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۱۴ ب.ظ

مامان شدن یعنی ، 9ماه انتظار شیرین

بیدار شدن با تهوع صبحگاهی سر ساعت 7

همون ساعت هایی که تو اوج خواب های شیرینی

مامان شدن یعنی ، صبح دست بذاری روی شکمت و برای سلامتی نی نی آیه الکرسی بخونی

واسه صبوریش والعصر ، راه به راه صدقه بدی

به ایستی جلوی آیینه و هی به سر تا پاهات نگاه کنی و به برجستگی شکمت بنازی

ونگران چاقیت نباشی 

مامان شدن یعنی شمردن هفته ها وتیک زدن رو تک تک روزایی که میگذره

مامان شدن یعنی مسیولیت ، یعنی تلنگر ، یعنی صبوری ، یعنی از خودگذشتگی

مسول میشی در برابر هدیه خدا ، صبور  میشی در برابر همه درد های درونی و بیرونی

از خودت میگذری برای سلامتی فرشته ات

مامان شدن یعنی ، سوزش سر دل اما یه سوزش شیرین و دلچسب

یعنی ، دلهره سلامتی بچت تو هر بار سونوگرافی

یعنی خرید لباسهای سایز صفر ویک و دو ....

مامان شدن یعنی ، بری سرکمدت و پالتویی که خیلی دوستش داری و هنوز تنت نکردی

اندازت نیست به جاش کلی لباس گشاد که یه روزی شاید

به همونا میخندیدی و حالا باید تنت کنی

مامان شدن یعنی ، حالا دیگه تنها نیستی همدم داری

کافیه دستت رو بذاری رو دلتو کلی باهاش حرف بزنی و آروم آروم به آرامش برسی

مامان شدن یعنی ،  9 ماه نچشیدن یه خواب خوب

یعنی نصفه شب بلند شی که  مبادا بد خوابیده باشی و نینی یه وقت ناراحت باشه

مامان شدن یعنی ، کلی خوراکی های خوشمزه ، کلی ویارای خوب ، کلی لواشک ، کلی بستنی

مامان شدن یعنی تلنگر اساسی برای مادرامون

تا وقتی مادر نشدم ، نفهمیدم مادرم چقدر مادر بود ، که منو به دنیا آورد !!!

این روزا فقط دلم میخواد سر تا پای مادرمو غرق بوسه کنم

تا مادر نشید و نشده باشید نمیتونید حس یک مادر رو درک کنید

روز مادر رو اول به مادر عزیزم ، عشقم ، عمرم ، زندگیم

و بعد به تمام مادران سرزمینم همچنین مادران شهدا تبریک میگم

  • ریحانه فراهانی