من و شوهری و نینی

عشق سوزان است بسم الله الرحمن الرحیم ، هرکه خواهان است بسم الله الرحمن الرحیم ، میزبان عشق است و وای از عشق! غوغا می کند ، هر که مهمان است بسم الله الرحمن الرحیم

من و شوهری و نینی

عشق سوزان است بسم الله الرحمن الرحیم ، هرکه خواهان است بسم الله الرحمن الرحیم ، میزبان عشق است و وای از عشق! غوغا می کند ، هر که مهمان است بسم الله الرحمن الرحیم

من و شوهری و نینی

❤️❤️❤️❤️❤️
مرد من ...؟؟!!
مهربانم ...؟؟!!
مخاطب عاشقانه های من ...؟؟!!
زن نبوده ای که بدانی دستهای مردانه ات که در دستم باشد حکم تمام دنیا را برایم دارد ...!!
من عاشق مردی شده ام که در روزهای بارانی برای دلم چتر میگیرد ....!!
مرد رویاهای من ...؟؟!!
بگذار هرچه میخواهد بشود ...!!
تاوقتی دستهای گرمت را در دست دارم خوشبختم ....!!
بگذار زمان از حسادت بترکد ...!!
من عاشق مردی هستم که زمین مانند او ندارد ....!!
من بی تو ....!!
از تمام آفرینش بیگانه ام ...!!
زن بودن خوب است وقتی ...!!
ازتمام مذکرهای دنیا ...!!
پای تو در میان باشد ....!!
نمیدانی چه کیفی دارد خانوم بودن برای تو ....!!!!!!
❤️❤️❤️❤️❤️

دنبال کنندگان ۲ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
کلمات کلیدی
آخرین نظرات
نویسندگان
پیوندهای روزانه

معیار های انتخاب همسر ریحانه شماره 2

سه شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۲، ۰۷:۰۷ ب.ظ

یکی از معیارم این بود که خسیس نباشه

اصن مردای خسیس نباید زن بگیرند نیشخند


من از مردای خسیس خیلی بدم میاد

حد اقل هفته یه بار شام بریم بیرون

یا کافی شاپ ، سینما و ....  گردش تفریح دَدَر دودور نیشخند

یکی دیگه این بود که از لحاظ طبقاتی اختلاف نداشته بشیم

یکی خیلی پولدار باشع یکی متوسط باشع خوب نیست هی تنش ایجاد میشه

یکی دیگه این بود که وقت بذاره برای زندگی بالاخره خانم بچه ها

نیاز به توجه دارند دیگه گفتن نداره یا زن نگیرید یا میگرید وقت بذارید

برای اون زندگی کارتون به دادگاه خانواده نکشه والا با این نوناشون نیشخند


حالا هی من نمیخوام هیچی بگم صدای منو در میارید نیشخند

رفیق باز نباشه بعضی هارو دیدین ؟ همش بارفیقاشونن شمال دریا

من موندم هویج نگرفتی ببری خونه ، خونه زندگیتو جمع کنه که اونم آدمه

دل داره یعنی مردای رفیق بازو باید انگشت کنی تو چشاشون کور بشن نیشخند


رفت و آمد با دوستای مجردیش رو کمتر کنه برند با هم مسافرت ها

اما سالی یه بار اونم یه نفسی بکشن از دست مشکلات زندگی بیچاره ها نیشخند


خوشتیپ و خوش پوش باشه

بعضی ها مثل عهد قلقلک میرزا لباس میپوشندنیشخند


در عین سادگی شیک و خوش پوش باشه آدم روش بشه

باهاش میره بیرون بگه این شوهرمه والا نیشخند


از 6 فرسخی بوی عطرش بیاد . دیگه شفاف سازی نمیکنم بعضی اقایون

رو که نمیشه از کنارشون رد شد نیشخند


مهربون باشع . بالاخره وقتی خانوم مهربون باشه مرد هم مهربون باشه دیگه

اون خانوم چه گناهی کرده همش اخم و تخم مرد و تحمل کنه لبخند

آشپزی بلد باشه خوب یه وقتایی خانوما خسته میشن از خونه داری

گفتن نداره خوب خانم ریحانه است خسته میشه دیگه دِهَع نیشخند

وای چقدر کار دارم بقیش بمونه برای قسمت بعد نیشخند

  • ریحانه فراهانی

نظرات  (۱۶)

ریحانه جون آی دیتو ندارم، ی پیام بفرست تو یاهو تا ای دیتو ببینم
پاسخ:
عزیزم من یاهو میل دیگه نمیرم تلگرام دارم اگه خواستی  بگو شمارمو بدم 
ببخشی کی گفته گوش ندادن  به اهنگ خشک مذهب بودن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
من همچین چیزی گفتم ؟ 
سلااااااااااااااااااااااااااااام آجی...
مبارکه چند وقتیه کرج نیومدیم ندیدمت دلم واست تنگ شده . اون جوری نیگا نکن راس میگم ..............................................
میخوام بیام از ته دل بغلت کنم و بهت از نزدیک تبریک بگم 
تو داری عروسی می کنی من یه کم استرس دارم وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
انشالله خوش بخت شی 


پاسخ:
سلام رضوانه جونی :*** خوبی ؟ منم دلم برات تنگ شده عزیزم :*** من که خدای استرسم الان :دی ممنونم عزیزم :*)***

خانم فراهانی مردیم از بس اومدیم و پست جدید ندیدیم! دیر به دیر پست میذارید! چرا!
پاسخ:
به خدا در گیر کارای عروسیمم :) 
من تا حالا چند بار اومدم وبلاگتون...وبلاگ خیلی قشنگی دارین...
شما تو هادی نتم هستین عایا؟!آخه من اونجا تو پروفایل یکی از بچه ها وبلاگتونو دیدم ولی یادم نیس کی بوده:|
میشه به منم رمزتونو بدین لدفن؟!:(
پاسخ:
عزیزم ایدیتو اد کردم یه سر به یاهو بزن بگو چه ساعتی هستی با هم صحبت کنیم :)***
سلام
به ما که رمز نمیدید 

پاسخ:
من شمارو نمیشناسم ببخشید 
  • سادات حسینی
  • موچکرم اجی بابت رمز
    اون اخرش آی خندیم :))))))))))))
    پاسخ:
    قربونت عزیزم :*** ایشالله همیشه بخندی 
  • سادات حسینی
  • اجی اشتباه گوفتم
    ب روز بیدی اما خوووو وقتی رمز گذاشتی برای ما ب روز نیستی میشه دیگه
    اخه ماااااااااا چطوری بخونیم اینو :(

    پاسخ:
    بهت میدم رمزو عزیزم :)
  • سادات حسینی
  • اجی چرا ب روز نیستی عایا؟
    پاسخ:
    بروزم رمزو بهت میدم عزیزم :)
    من همش میام میخونم
    الان چرا رمز میخااااااااااااادد ؟؟؟ :((((((
    رمز بده ریحون
    منم رمز ریحون:D

    پاسخ:
    چشم :)
    خدا خیرتون بده تو این زمانه جای همچین تجربه هایی برا جوونا خالیه من به عنوان یه پسر خیلی دوست داشتم حس دخترا رو تو این جور مواقع بدونم واین مطالب شما خیلی بهم کمک کرد برا ازدواج.
    بازم خیلی ممنون
    پاسخ:
    خواهش میکنم لبخند
    منم رمز لدفن :)
    پاسخ:
    چشم :)
  • حسین احمدپناه
  • خیلی خوبه  وبلاگ تون :))))
    پاسخ:
    خواهش میکنم نیشخند
  • فاطمه سادات حسینی
  • سلام قلنبه چطوری؟

    خخخخخخخخخخ

    وبلاگ جدید مبارک! نمی خوای آدرسشو به ما بدی :(
    پاسخ:
    هنوز هیچی توش نیس بذار یه چی بذارم چشم :)*** 

    سلام ریحانه جان  خوبی؟

     

    اینا چه معیاراییه آیا !!؟ 0-o

    من ک اینطوری سختگیرانه فکر نمیکنم ، بازم اصن فرد مورد نظرمو پیدا نکردم.تازه بهم میگن هم خر میخوای هم خرما !!! :( ....

    تا حالا هم اکثر قریب به اتفاقشون  اعتقاد و تقیدشون  معمولی  بود نه اونطور ک باید باشه .... از  نظر سطح مالی هم پایین تر بودن...قدشون هم متوسط :(

    خوش بحالت همونیکه میخواستی  شد.

     

    ملتمس دعــــاااییم زیـــاد

    پاسخ:
    فارهه جان منم همسرم از خودم سطح اقتصادیشون پایین تره اما خوب شغل همسرم خوبه . باید ببینی درامدش میتونه یه زندگی رو بچرخونه یا نه . وگرنه مهم نیست از خودت پایین تر باشن البته کم ها نه خیلی . بالا تر نباشن بهتره چون بعدا ممکنه غیر مستقیم سرکوفت بشنوی . اعتقادات هم نه من خشک مذهبم نه همسرم اهنگ گوش میدیم البته اهنگ های معمولی نه رپ و مپ و اینا ... بگو بخندمونم داریم اعتقاداتمونم در حد معمول داریم . ولی خوب قد خودم چون کوتاه بود دوست داشتم همسرم از من بلند تر باشه تا بچه هامون کوتاه قد نشن :)